Velkommen til meg - en blogg om familieliv, hverdager og interiør!!!
Håper du legger igjen en hilsen til meg, noen ord om hvem du er sånn at jeg finner deg igjen.

fredag 31. desember 2010

Takk for følget!

Tusen takk for året som har vært, tusen takk til familie, venner og andre jeg ikke kjenner, men som er innom meg i min hverdag og følger meg i mitt liv. Tusen takk for et innholdsrikt år som har gitt meg gode minner og mange fine stunder, takk for alt jeg har fått til dette året og takk til nederlag som har vist meg at det finnes viktigere ting i livet å ta vare på enn det man først tror det er. Ofte ser vi på livet som selvfølgelig og vi tar det så for gitt at vi skal kunne prestere, få til alt, rekke alt og klare alt, men jeg fikk en liten livets lekse da jeg måtte ta ut permisjon fra jordmorutdanningen da jeg syns det snøret seg til. Jobb, familie, hus og livet generelt var nok, men hvem vet...kanskje dukker jeg opp som jordmor senere i livet. Jeg har lyst til å ta opp igjen studiet til høsten men jeg må finne noen løsninger. Så får vi se hva livet bringer oss:) Pridekurs har vi gått denne høsten og avslutter nå på vinteren, og blir vi godkjent som fosterforeldre så er det også noe jeg har hatt lyst til lenge, kunne bidra med å hjelpe andre ved at jeg får små barn i hus igjen.. Hvem vet hva neste år bringer.. men helt sikkert er det at på interiørfronten skal gulvene males hvite, yttergangen og 2.etg skal også bli hvitt og jeg er stadig på jakt etter gamle møbler som jeg kan bruke.. Det største prosjektet blir å male 2.etg og gulvene og tenker at det kanskje må bli sommer og varmere i luften før jeg starter med det.. jeg ønsker alle takk for følget gjennom året som har gått og gode ønsker for det året som kommer. Håper vi får et spennende bloggeår med masse inspirasjon! 

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Sider