Velkommen til meg - en blogg om familieliv, hverdager og interiør!!!
Håper du legger igjen en hilsen til meg, noen ord om hvem du er sånn at jeg finner deg igjen.

fredag 3. desember 2010

3. desember

Julens minnebok 
Jeg startet på minneboken min i 1994, da hadde jeg nettopp flyttet for meg selv men feiret julen hjemme hos mamma og jan. Boken er nostalgisk og sirlig utbrodert de første julene men senere er den blitt en minnebok for årenes julekort og minner fra barna..
Det er alltid gøy å finne frem igjen denne boka og den er et tips til andre om å dokumentere hvor og når, hvem og hva man fikk, og gav bort om man vil:)




Tilogmed et gammelt julekort fra meg og min bror i 1989 har blitt gjemt her..jeg er 14 og han 1år:)


" En får bruke det som er inni hodet, så får en noe å ha utenpå det også" luke nr 3, dette var kråkeslottets husregel for i dag.. varmepumpa har stoppet fordi gradene har krøpet under 16,5 minus ute.. inne var det kaldt!!! 12 grader i dag tidlig da jeg kom meg opp og fikk startet fyringa. Barna prøver seg avgårde på skolen igjen i dag, nedpakket i skjerf, lue og votter, tykke jakker og gode sko.. brrrr... så får vi hutre oss videre i desember.. i kveld er planene at jeg og min gode veninne Anita skal til kapp og hente en stor madonnafigur.. spennende.. det er sikkert mye annet rart der også.. HA EN FIN 3 DESEMBER

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Sider