Velkommen til meg - en blogg om familieliv, hverdager og interiør!!!
Håper du legger igjen en hilsen til meg, noen ord om hvem du er sånn at jeg finner deg igjen.

tirsdag 7. desember 2010

7. desember

 "ha hjerterom og tid til den gode samtalen" luke nr 7

..noe jeg virkelig må minne meg selv om da jeg har vært på nattevakt og skal på igjen neste natt.. disse dagene flyr avgårde og jeg får rett og slett ikke med meg sjela i slike dager. jeg er trøtt og uopplagt og irritert over et hus som flyter. Så min tanke til meg selv i dag må være å leve langsomt, kose meg med ettermiddagen og vite at i morgen har jeg mulighet til å rekke alt jeg ikke rekker i dag...
så får jeg sove litt, stå opp å lage middag og heller kose meg med gode samtaler i ettermiddag enn å la aggresjonnivået koke..


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Sider