Velkommen til meg - en blogg om familieliv, hverdager og interiør!!!
Håper du legger igjen en hilsen til meg, noen ord om hvem du er sånn at jeg finner deg igjen.

onsdag 1. desember 2010

1 desember

"Hus trenger folk og folk trenger hus!" luke nr 1.
Det er første desember i dag og nedtellingen til den store dagen har startet. I går kveld bakte vi pepperkaker

Utpå morgenen våknet jeg av at minstemann står i døra og har kastet opp...og deretter fortsatte det utover dagen i dag... så det var en herlig start på desember.. han kraket seg såvidt opp trappa for å finne kalenderen sin og plukket glad ut en legomann (har legokalender).. mens storesøster fant en blinkende nisselue i sin:)  simen har lagt seg på sofaen og roper etter vann..stakkar..blek og slapp.. syns jo så synd på han.. og jeg får komme meg på butikken å få tak i eplesider og farris, noe salt og cola.. da blir det nok bra snart...- og så vi som skulle på julegateåpning i kveld da...

1 kommentar:

  1. Uff så kjedelig med sykdom, også akkurat idag da. Håper han blir raskt bedre og ingen andre blir smittet!! Koselig at jeg kunne være til inspirasjon da. Håper å få se bilder :-) Ha en fin kveld!

    SvarSlett

Sider