Velkommen til meg - en blogg om familieliv, hverdager og interiør!!!
Håper du legger igjen en hilsen til meg, noen ord om hvem du er sånn at jeg finner deg igjen.

tirsdag 14. desember 2010

14. desember

"kjærligheten er søt som sukker" luke nr 14

Kjære lillebror og storesøster kan krangle så busta fyker, men er det èn ting de er enige om er det at mine regler om sengetid og beordring om rydding av rom minner om grusomme terrorangrep,  de påstår at jeg plager barna mine med dusjetvang og tvinger dem til å pusse tenner bare fordi jeg elsker å se barn lide!! Dere roper og skriker og banner meg opp og ned i mente..  Ja jeg er kanskje grusom,.. men jeg vet at det kommer en dag da de skal stå på egne ben og da er det greit om de vet hva det vil si at de må sove om natten for å kunne gå på skole om dagen, at de kan rydde ltt rundt seg og at de ikke går rundt uten tenner.. det kommer til å gjøre livet lettere.. selv om det akkurat nå kan minne om terror.. apropo meg som terrorist??- og så nå rett før jul?... jeg er nok altfor glad i julen til å engang tenke på å forlate denne verden for tidlig... spise alt det gode julen fører med seg, kose seg med interiørblader og småkakene, for ikke å snakke om å kunne shoppe med all rett, (uten at noen klager for at jeg har kjøpt noe unødvendig, ..jeg sier jo bare at det er en julegave til en eller annen, men litt vanskeligere blir det jo å forklare hvorfor den fortsattt står i stuen min på nyåret)...nei det der forstår jeg ikke,.. jeg er nok altfor glad i livets goder til å kunne tenke tanken engang!!
absoluttingenterroristemne!!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Sider