Velkommen til meg - en blogg om familieliv, hverdager og interiør!!!
Håper du legger igjen en hilsen til meg, noen ord om hvem du er sånn at jeg finner deg igjen.

torsdag 30. desember 2010

Romjulskos

Croisannter og blåmuggost, litt god varm kaffe, oppskjært annanas og romsjulskos!! Jeg kjenner jeg er lei av julematen og det var deilig å finne seg noe annet. Barna har besøk og leker på 2.etg og gubben hogger ved.. jeg og pusene holder til på kjøkkenet og jeg fant litt tid for å blogge litt. Har hatt en liten bloggpause nå i romjulen og bare kost meg med barn og familie for det meste. Ute er det like kaldt, gradestokken viser -13,6..brrr.. og turen jeg hadde planlagt i dag ble ikke noe av... hadde innbildt meg at jeg skulle kunne "gå en tur på beina" i dag, men istedet ble det shopping med jentene. Karoline, Eileen og jeg hadde et time på Strandtorget men det var ikke mye å finne. Jeg prøvde en nydelig tunika fra Cream med tilhørende underkjole, men den satt som tapet til ryggen og bulet vel så bra.. ikke det at jeg hadde ment å kjøpe noe i dag heller.. Jeg innser vel heller at skal jeg kjøpe noe så burde det være joggesko og treningsklær og ut å jogge... kan vel ikke akkurat forvente at kiloene raser av når man koser seg med croisannter og blåmuggost.. isj... ellers har jeg fått masse fint til jul, blandt annet sinkhus som jeg ønsket meg!!! dette har lyst hele julen gjennom...jeg har fått kjole som jeg ønsket meg fra THO fra mamma og Jan, jeg har fått lysestaker og lys, kremmerhus og kakebokser, duker og nytt strykejern.. Har laget en liten collage over... Jeg er veldig fornøyd!! Ellers har jeg fått ett nydelig hjerte av farmor, edamerosten var på plass og raggsokkene fra mormor var også å finne under juletreet.. Simen hadde laget de nydeligste julekuler til meg, i rødt glass med glitter på og av Karoline fikk jeg julecd av sissel..den fikk jeg pakke opp før jul og har kost meg med masse både i førjulstiden og i romjula. Julen har vært fin, nostalgisk, koselig, med akkurat passe besøk, vi har vært litt borte, kost oss masse hjemme, sett gode filmer og spillt spill med barna.. Nå starter snart hverdagen på igjen og jeg er klar! Gleder meg til å rydde ut julen og starte nytt år med nye ideer.. men først vil jeg vise dere hjertet fra farmor og lysestaken fra Ludvig og co som jeg fikk av et vennepar som vi hadde på kalkun og juledram en dag i jula.



Ønsker alle sammen en Fin kveld i morgen og ET GODT NYTT ÅR!! Dagen vår feires med alle fire barna hos et vennepar i år.. så sees vi neste år med masse inspirerende blogging...

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Sider