Velkommen til meg - en blogg om familieliv, hverdager og interiør!!!
Håper du legger igjen en hilsen til meg, noen ord om hvem du er sånn at jeg finner deg igjen.

tirsdag 4. januar 2011

Nytt år- ny inspirasjon

Jeg har ikke hatt tid til å blogge disse dagene og nå sitter jeg her å snuser rundt på blogger for å finne inspirasjon til å pynte nye bord og benker etter at julen er plukket bort. Barna har tigget om å få lov til å ha juletreet til i morgen og det har jeg gått med på, men føler det er litt "stillstand" nå som all julepynten er ryddet unna. Hva hadde jeg fremme før jul? Det virker så tomt alle plasser..føler meg litt som en ribbet høne akkurat nå men samtidig er det en deilig følelse og "starte på nytt",hadde jeg bare hatt noe å starte på nytt med..en bitte liten ting bare.. nei,


jeg måtte rote i arkivet for å finne igjen førjulsbilder for å se litt hva jeg har, akkurat nå skal det pyntes med gjenbruk, altså ting jeg HAR og ikke kjøpe noe nytt.

1 kommentar:

  1. Huff, det er deilig å få vekk jula, men det blir litt tomt......Hege

    SvarSlett

Sider