Velkommen til meg - en blogg om familieliv, hverdager og interiør!!!
Håper du legger igjen en hilsen til meg, noen ord om hvem du er sånn at jeg finner deg igjen.

lørdag 9. oktober 2010

Dagens Funn!!!!










Har vært på loppemarked, og etterpå tok vi turen til ei kjempekoselig dame på Brøttum (Korsviken brukt og gaver) som driver med kjøp og salg i en gammel låve.. Der er det så stemning og koselig å gå å kikke og man reiser aldri tomhendt derfra. I dag var intet unntak :)  Etterpå ble det butikktur på meg og tre barn og vi handlet reker og grillet kylling til lørdagskvelden, litt vin og jammen fant jeg kjempesøte muffinsformer med rosa sløyfer på (støttet rosa sløyfe aksjonen!!!) Det var til en god sak og samtidig blir det søte eplemuffins til kaffen her i morgen..

2 kommentarer:

  1. Så flotte ting du fikk med deg hjem!♥ herlig ;)
    Nyt av kvelden♥
    Klem Anki

    SvarSlett
  2. Velkommen som følger nr. 100! Koselig at du liker bloggen min!

    Likte godt den lille grønne stetteskålen, jeg da - får aldri nok slike;o)

    Mvh. Mette

    SvarSlett

Sider