Velkommen til meg - en blogg om familieliv, hverdager og interiør!!!
Håper du legger igjen en hilsen til meg, noen ord om hvem du er sånn at jeg finner deg igjen.

torsdag 23. desember 2010

julekalender-22 og 23 desember.. lillebror sniker på loftet


Jeg sitter på jobb og dagen i går ble helt oppslukt av det aller meste, jeg fikk vasket og ryddet hus, var veldig fornøyd dag jeg var ferdig med det:) så pyntet barna juletre og ble veldig fornøyd med det også.. så alt i alt er vi fornøyde alle mann..bortsett fra minstemann.. storesøster sendte denne sms til meg på jobb i natt: "Simen sniker i julepakkene på loftet og har funnet ut at han skal få gitar, han kom ned og var sur. Fortalte at han vertfall ikke ønsket seg det".. så da funderer mamma veldig på: skal jeg la han få pakken alikevel eller skal den byttes kjapt? Han får penger (som han ønsker seg vel og merke) i tillegg, men har ingen store ønsker i år. Pengene skal gå til ny spillkonsoll, noe jeg mener han absolutt ikke behøver og hadde håpet han kunne fått litt lidenskap for noe annet.. jaja vi får se... kanskje greit skuffelsen kom nå så kan han tenke litt på det.. kanskje jeg skal lære å spille selv? Jeg sitter her i nattens mulm og mørke og tenker at det blir ikke mange timene med søvn i morgen. MÅ MÅ MÅ...har mye jeg MÅ men vi får se hva jeg rekker.
Ønsker alle en fredelig julekveld og gleder meg til å se alle julegave innleggene i romjulen!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Sider