Velkommen til meg - en blogg om familieliv, hverdager og interiør!!!
Håper du legger igjen en hilsen til meg, noen ord om hvem du er sånn at jeg finner deg igjen.

lørdag 9. oktober 2010

Loppemarked

Nå står jeg på tur ut døra for å være med ei god venninne på loppemarked på Hamar:) *gleder meg*.. kjenner jeg meg selv godt nok så kommer jeg vel hjem med noe i posen... En sitrende følelse av hva jeg kommer til å finne der...hva jeg kan bruke det til... Det er ikke noe spesiellt jeg ser etter for øyeblikket så jeg er åpen for alt kjenner jeg... Til alle andre Ha en fin lørdag!!!

1 kommentar:

  1. Hei der, så koselig blogg du har!♥
    Takk for at du tittet innom og la noen spor etter deg, så fant jeg også deg♥ Hit titter jeg snart innom igjen ;)
    La meg til hos deg jeg ;)
    Ja, det er mye herlig inspirasjon & trivelige personer å finne her i gode Blogglandia ;)
    Masse lykke til med bloggingen!♥♥♥
    Nyt av dagen på loppis, spennende å se hva du får i posen ;)
    Nyt helgen, klem fra meg ;)
    Anki

    SvarSlett

Sider