Velkommen til meg - en blogg om familieliv, hverdager og interiør!!!
Håper du legger igjen en hilsen til meg, noen ord om hvem du er sånn at jeg finner deg igjen.

søndag 5. desember 2010

5. desember

" Advent er hverdager som har begynt å ta på seg festklær" luke nr 5



 Jeg sitter her å koser meg med en kopp god kaffe fra min nyervervede moccatrakter som jeg og gemalen kostet på oss i går..sukk.. et av livets goder..Jeg har helt for meg selv alene tent det andre lyset i staken,... og hopprennet suser i bakgrunn..ikke noe jeg liker å se på, men liker å høre på..minner meg om farmor og farfar.. fra den tiden farmor bakte kransekaker og goro, og jeg satt på en stol på kjøkkenet og bare ventet på en liten bit, og farfar så på hopprenn.. derav lyden av hopprennet i bakgrunn.. i dag har jeg bakt.. delfiakaker, sandkaker og nøttetopper...       Ønsker alle en fantastisk 5.desember!!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Sider