Velkommen til meg - en blogg om familieliv, hverdager og interiør!!!
Håper du legger igjen en hilsen til meg, noen ord om hvem du er sånn at jeg finner deg igjen.

mandag 20. desember 2010

Julekalender 20. desember - Interiør blottet for hvitt og vakkert

Et annerledes kalenderinnlegg blottet for hvitt og vakkert..Har lyst til å vise dere interiøret som finnes rundt omkring på sykehjem, dette er de eldres hverdag !! Grusomt er det!! Jeg satt på jobb i natt og fikk lyst til å vise dere noen sørgelige interiørbilder. Det er godt det ikke mangler faglig kvalitet og omsorg i tillegg:) men tenk å bli gammel og skal sitte dag ut og dag inn å se på dette interiøret her? jeg hadde blitt splitter pine gal og har gitt mine nærmeste beskjed om at hvis jeg èn dag havner på institusjon så gjør hva dere kan for å skape det koselig rundt meg.. Halve min livskvalitet er det som befinner seg rundt meg og hvis dette skulle være hverdagen min så hadde jeg blitt syk bare av den grunn. Her finnes ildsjeler men det mangler økonomi. Takk og lov for at det er lovet nytt sykehjem til oss!

Et gammelt gjøkur, en avlegs kommode og merk dere de knall røde hampklossene i taket for å dempe ekko..
Men for all del kan det være veldig koselig også. Når julestjerna lyser og treet er tent er det veldig koselig. Jeg smyger meg rundt i mørket og tar noen bilder til dere..med mobilkamera..
En stille natt på heimen:)


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Sider