Velkommen til meg - en blogg om familieliv, hverdager og interiør!!!
Håper du legger igjen en hilsen til meg, noen ord om hvem du er sånn at jeg finner deg igjen.

lørdag 4. desember 2010

4. desember


"For mye og for lite, er like leit", luke nr 4

Vi har vært på bursdag!!!, vi ble servert taco og koste oss veldig!! Det ble ett trivelig middagsbord med mange morsomme historier og mye koselig prat. Mitt lille tantebarn (4 år) var travelt opptatt med å pakke opp dagens kalender for hun hadde vært på overnatting hos Besse og ikke fått åpnet pakken sin enda..     " det er sikkert truse"  sier hun..for pakken var myk og alle pakker som var myke var truser mente hun..hehe... så søt!!!( Det var ikke truser!!men små sjokoladenisser..)

 så hvisket hun i øret mitt om "vi ikke skal gå å snike sminke??
".. Det er noe jeg og hun finner på når vi er en plass, da "må vi på do" og så kniser vi oss avgårde og kikker i badeskapet..hysj!! det er ikke sånn man gjør.. har muligens påvirket henne negativt der men det får gå.. så finner vi sminke og prøver den:) saken var at her var hun kjent på badet og jeg endte opp med full sminke!!

 tanten hennes har nettopp gått på kurs og hadde sminket mamman hennes til Geisha og der hadde nok veslefrøkna hentet inspirasjon.. så jeg endte opp med lyseblått ansikt, sorte prikker rundt på begge kinn og nese, rosa og lilla innslag, masse øyeskygge og mascara,..hun ordnet håret mitt også, og hårstrikkene kunne jeg" bare låne et par uker" mente hun.. dermed endte jeg opp med fire musefletter. Jeg var så fin!!! :) Så ringer mannen og bare mååå ha lefse for svigerfar har laget sylte til oss (heldige oss!) og den fikk han med hjem nå i kveld...og jeg måtte på død og liv innom kiwi.. jeg vurderte å fjerne sminken men fant ut at da ville det se ut som jeg enten var forslått eller hadde grått og det trekker til seg mer oppmerksomhet enn en glad dame med oversminket fjes... på kiwi var det mange som dro på smilebåndet:) men om jeg så ut som en geisha? en litt for stor pippi langstrømpe? eller regelrett ei diger hore vet jeg ikke helt:) hehe...men men..jeg og veslefrøkna hadde det vertfall morsomt!!! det eneste var da hun skulle nappe øyebrynene mine var jeg litt skeptisk..hun nappet visst mer enn bare øyebryn   ..AU :)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Sider