Velkommen til meg - en blogg om familieliv, hverdager og interiør!!!
Håper du legger igjen en hilsen til meg, noen ord om hvem du er sånn at jeg finner deg igjen.

torsdag 2. desember 2010

2. desember

"den som skal jobbe om dagen, må sove om natta".... og  omvendt, luke nr 2

 Her i huset er barna syke, kaster opp, har diare og er kvalme og vondt i magen.." maammmma, ditt" og "maaammmmaa, datt".. kan jeg få vann? jeg fryser? jeg kaster opp, kan jeg få paracet, kan jeg få noe salt, kan jeg legge meg, kan jeg stå opp, kan du finne mere klær til meg? Det blir mye ekstra når barna er syke, selv om de nå er ganske store.. men mamma stiller jo opp, bærer, tørker, skjenker, pakker inn, pakker ut,.. der er jo noe av sjarmen av å være liten og syk da...men når man er kvalm og uvel selv er det et ork... så jeg sitter bare her... selv om jeg heller skulle vært to netter på jobb og strikket julekuler, vært på plantasjen på ettermiddagen, innom kjøpesenteret og sneket i interiørbutikkene og vasket huset.. .Nok om det...  

 Jeg kan vise dere julekulene mine som jeg har strikket:) (ikke helt ferdige ennå, mangler hanker).. og hjertet mitt som jeg har syddd... hjertet har jeg hengt opp på døra inn til vaskerommet da jeg ble veldig inspirert av Beates blogg:  http://husetshjerte.blogspot.com/
Hun kjøper julehjerter og henger på dørene sine og det var så søtt:)
Ønsker alle en god 2. desember så skal vi her bruke tiden til å bli friske..




Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Sider