Velkommen til meg - en blogg om familieliv, hverdager og interiør!!!
Håper du legger igjen en hilsen til meg, noen ord om hvem du er sånn at jeg finner deg igjen.

onsdag 8. desember 2010

8. Desember


"gammel hest finner veien best" luke nr 8

 jeg har tatt inn noen lærketrekvister og hengt noen englevinger på, og ett av skapene som jeg egentlig har lyst til å male har fått ny glans sammen med julens bud.. det skal vertfall få lov til å være sort og pryde seg gjennom julen her hos meg så får vi se på nyåret hva jeg finner på:)
julegavene har begynt å samle seg og det er spennende å gå å se på dem, klemme litt og gjette på hva som gjemmer seg der inne.. noe av julens gleder...
korte innlegg fra meg om dagen da jeg jobber natt og prøver å leve langsomt:) ha en god 8.desember

1 kommentar:

  1. Så hyggelig at du likte ideen om å gi bort lys i adventstiden. Angående granbar må jeg innrømme at det på lysene er kunstig...huff huff.
    Klem...Ellen

    SvarSlett

Sider