Velkommen til meg - en blogg om familieliv, hverdager og interiør!!!
Håper du legger igjen en hilsen til meg, noen ord om hvem du er sånn at jeg finner deg igjen.

lørdag 11. desember 2010

På inspirasjonstur!!!

Anita og jeg kom oss til Brøttum i dag til Korsviken !! og jeg fant, jeg fant... ikke så mye til meg selv men julegave denne gangen:) Men det blir jo litt på meg også når jeg er ute å farter slik.. så jeg hadde med meg hjem noen sandkakeformer, en sånn gammel stikkform til smultringer. Etterpå har jeg vært på shoppingsenteret for å handle mer julegaver men jeg reiste hjem nesten like tomhendt.. ikke noe å ha vondt av for der var det så mye folk at man kun gikk oppå hverandre og tråkket og sto i kø i timesvis!!! jeg kjøpte kylling og reiste hjem, skal kjøre og hente barn for deretter å spise litt og bare slakke på sofaen med et glass hvitvin.. Det blir lørdagskvelden sin det tenker jeg!!!

På Korsviken, på Brøttum kan du finne masse fint..alt fra store skap og andre møbler, jeg fant forresten verdens morsomste stol i dag som jeg kunne malt og trukket om, men jeg aner ikke hvor jeg skal plassere den evnt..sukk.. du finner også mange småting i alle forskjellige varianter, små glasskåler, lysestaker, vesker, lamper, håndkler, barneleker osv .. masse fint!!! finner noe nytt der hver eneste gang og så er dama som driver stedet verdens koseligste også da!!!

Er du i Hedemark og i Ringsaker kommune så anbefaler jeg deg en tur til Brøttum langs mjøsa, bakveien fra moelv til lillehammer. Der du kjører ned til gamle Brøttum togstasjon finner du skiltet veien til verdens koseligste låve!!! lykke til og God tur!!!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Sider