Velkommen til meg - en blogg om familieliv, hverdager og interiør!!!
Håper du legger igjen en hilsen til meg, noen ord om hvem du er sånn at jeg finner deg igjen.

tirsdag 30. november 2010

til deg...

Amaryllisen trives i varm vinduskarm mens kulden biter ute og jeg ønsker deg en fin dag..
Carl Larson-barna mine lyser i vinduet og Ute er det bitende kaldt -16,4 grader viser gradestokken her..brrr.. barna kledde seg godt da de skulle avgårde i dag og jeg så vel mer eller mindre ut som en mumie da jeg skulle ut og lufte den firebeinte.. husets katter er helt gale og får ikke brukt energi ute, så de romsterer huset rundt.. et nytt leketøy ble de nye trekkene på sofaen, under disse ble det telt........ isj...det finnes grenser for lek så nå fikk de "lov til" å gå en tur ut for å rase litt... kjenner jeg dem rett sitter de vel rett utenfor trappa og ber pent om å få komme inn å leke i sofaen igjen..ikke lett å være dyr heller i sprengkulden.
I dag skal kalendrene ordnes og barna er spent på morgendagen.. de gleder seg:) jeg holder hus inne og fyrer!! Datteren min kom hjem fra oslotur i går med gave til mamma i sekken sin, den nyeste cd`n til Sissel - og mamma`n ble så glad:) Det skulle nok være julegave men hun klarte ikke dy seg..jeg måtte få den i går kveld og jeg ble så kjempeglad!!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Sider