Velkommen til meg - en blogg om familieliv, hverdager og interiør!!!
Håper du legger igjen en hilsen til meg, noen ord om hvem du er sånn at jeg finner deg igjen.

mandag 2. desember 2013

Hverdager med festklær

 
Det har blitt desember og jeg får litt inspirasjon til å vise frem juletanker. Jeg har vært å kjøpt meg et godt gammeldags kjøkkenbord, rødt med litt slitte kanter. Syns det var helt herlig og måtte dra det i hus. Gubben lurte på hvor i all verden jeg skulle få plass til det nå da, men jeg fant en løsning. Sammen med noen julestaker og en nissebolle jeg har fått av tante har jeg laget meg et lite stilleben av jul. En liten forsmak er vel lov?!...


3 kommentarer:

  1. Så fint kjøkkenbord du har fått tak i.
    Leste velkomsthilsenen her på bloggen din og kjente meg straks igjen.
    Meldte meg som følger hos deg med det samme.
    Har en blogg sjøl, bruktogblandet dersom du vil stikke innom meg også.
    Vennlig hilsen Marit

    SvarSlett
    Svar
    1. Tusen takk for besøket her hos meg. Jeg har ikke blogget på nesten ett år men nå kjenner jeg inspirasjonen kommer tilbake og når jeg nesten umiddelbart får en så koselig hilsen så blir jeg ekstra glad. Gleder meg til å dele førjulstiden her inne med mange fler og få mange koselige tips til jul. Nå skal jeg på besøk til deg og bloggen din:)

      Slett
  2. Hei detta var fint vet du Har sett det men måtte bare innom , Hilsen tante

    SvarSlett

Sider