Velkommen til meg - en blogg om familieliv, hverdager og interiør!!!
Håper du legger igjen en hilsen til meg, noen ord om hvem du er sånn at jeg finner deg igjen.

lørdag 13. november 2010

42 dager til jul

 Nyheter fra Ellis Corner (Link lenger ned på siden)
Juletekstil fra Nyblom & Kollén, Maison Belle Christmas fra Isabella Smith, nisser og griser fra Maileg, vakker julekeramikk fra ny leverandør og mye mye mer... Bare å ønske seg i fleng:))


vi har fått masse deilig hvit snø!!! men i dag regner det.. sukk.. jeg er litt redd vi ikke skal få nok snø til jul,.. det er 42 dager til juleaften og det går raskt..jeg sitter å tenker på at til jul ønsker jeg meg alltid langbord på kjøkkenet og da mener jeg 4m med masse forskjellige gamle stoler til.. noe jeg verken har eller har plass til...om jeg ikke da møblerer i stua og gjør noen omrokkeringer, kanskje tar to langbord inntill hverandre, eller.... men har jeg bruk for dette ellers i året da??? hmmm i jula er vi til daglig 6stk..+ noen gjester som regel... men det er vi jo i helgene også.. ja kanskje det ikke er dumt? da kan lekser og andre ting som f eks pc`n bare stå mens vi spiser middag.. vi holder jo hele ettermiddagen gående som regel rundt spisebordet... noe å tenke på.....    i går startet jeg å vaske så smått og fikk tatt det aller værste, nemlig kjøkkenvifte, bak stekeovnen, skapene rundt og små vindusglass på kjøkkendører.. jeg satt vel nesten fast i fett..kjære vene, det befant seg vel omtrent en halv gris bak der!!!! men da var det en sur og slukøret, men også fornøyd husfrue som slaket seg i sofaen med senkveld og popcorn etterpå.. Jeg var så sur i går at alle stakkars individer rundt meg skygget banen og lot meg få fred, tilogmed kattene skjulte på meg og gikk i bue, etter en uke med seks netter på jobb så var jeg visst ikke noe trivelig selskap fikk jeg høre.. jeg er forsåvidt helt enig.. men i dag er jeg et nytt menneske.. etter god søvn og en god morgen sammen med simen, pc`n, litt frokost og kaffe er jeg ett nytt menneske og klar for å ta resten av kjøkkenet... Bare tanken på å ha fått vasket en liten bit er så deilig og motivasjonen min er at jeg kan pynte og kose meg etterpå når jeg har gjort jobben ferdig:)
 Ha en kjempefin helg og kos dere!!

 

1 kommentar:

  1. He he... Full nedtelling skjønner jeg. Flotte bilder du viser. Og du, det er lov å være litt sur innimellom. Det er sikkert litt bedre i dag. I allefall er det det her i gården. Ønsker deg en god helg.
    Klæmmer Susanne

    SvarSlett

Sider