Velkommen til meg - en blogg om familieliv, hverdager og interiør!!!
Håper du legger igjen en hilsen til meg, noen ord om hvem du er sånn at jeg finner deg igjen.

søndag 9. januar 2011

Vært på kurs



Vi har vært på PRIDE kurs i helga og da jeg skulle hjem møtte jeg en andeflokk som virkelig bare nøt oppmerksomheten. Veldig sjarmerende møte.. og disse nyperosene som glitrer så pent i snøen. Har ikke vært så mye tid til nytt interiør om dagen, det har vært kurs, venner og jobb som har tatt meste av tiden min.. Disse bildene er tatt med mobil og noen blir helt blå?? noen som vet hvorfor? Det er ganske blått ute men ikke såå blått.. Samtidig så blir det bittelitt interiør på slutten alikevel.. det ligger igjen litt etter jul, som denne håndmalte julekulen


                                 Disse julekulene fikk jeg av simen til jul som han har laget til meg


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Sider