Velkommen til meg - en blogg om familieliv, hverdager og interiør!!!
Håper du legger igjen en hilsen til meg, noen ord om hvem du er sånn at jeg finner deg igjen.

onsdag 4. desember 2013

 
Huset er stille, sitter her for meg selv å hører på julesanger av Elisabeth Andreasson og leser juleinnslag på blogger og oppskrifter på julekaker. Mannen er på jakt og barna er på skole/barnehage. Jeg har tatt det jeg må av husarbeidet i dag som inkluderer å støvsuge, ta oppvask, klesvask og forefallende. Jeg kan faktisk bruke resten av dagen på det jeg vil i dag. Jo jeg skal innom en av bestevenninnene mine som har fått en liten gutt for en ukes tid siden. Alltid så koselig å se på baby. Gleder meg!
Ellers har jeg aller mest lyst til å bake! julekaker! Det tror jeg jammen meg jeg gjør. Men jeg må på butikken først å kjøpe smør og sukker. Ha en flott førjulsdag.
Skal du bake til jul? hva slags kaker da?
 
 

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Sider