Velkommen til meg - en blogg om familieliv, hverdager og interiør!!!
Håper du legger igjen en hilsen til meg, noen ord om hvem du er sånn at jeg finner deg igjen.

torsdag 11. november 2010

Små gleder

En liten hitlerimitasjon av en herremann i militærjakke og påtegnet bart, en liten pølsehund som skal forestille "Laika", en boks kattemat og en hysterisk filmmanusskaper av en tenåring med digitalkamera dominerer stua for øyeblikket... tanken bak vet jeg ikke, men hysterisk morsomt er det..  stakkars hund som tror han skal få smake kattematen x antall ganger, om og om igjen... Action!!!!  små oppdrag - store gleder:)
sånn er det med meg også.. små oppdrag - store gleder,... en nytt lite hjerte, en ny blomst, en liten skål... skal ikke mye til for å glede verken små barn eller store mammaer... nå har forøvrig pølsebikkja lagt seg rett ut og orker ikke mer kattemat for alt i verden stakkars...bloggmamma orker heller ikke for hun har vært og skal på nattevakt:) ha en fin kveld

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Sider