Velkommen til meg - en blogg om familieliv, hverdager og interiør!!!
Håper du legger igjen en hilsen til meg, noen ord om hvem du er sånn at jeg finner deg igjen.

mandag 22. november 2010

Førjulsgave!!

Jeg har fått årets første julegave ... I ett av mine tidligere innlegg skrev jeg om nissen som har ønsket meg god jul siden jeg var lita jente, og mamma har nok lest bloggen min ja, for da vi var der i går kveld og feiret bursdagen til karoline fikk jeg nissen med hjem... tusen takk mamman min!! Den har jeg ønsket meg;)
Vi var hos mamma i går kveld på hjemmelaget pizza og kake for å feire datteren min som fyller 14 år i dag.. Simen og jeg sang bursdagsang på senga i dag med tente lys, kake og pakke!! Hun var strålende blid og fornøyd og meldingene tikket inn med gratulasjoner for henne.. en stor dag!!

Jeg har spurt barna hva som er jul for dem og svaret var som forventent: pakker!! selv om det de ønsker seg er penger..må vel bli penger i pakker da.. men foruten pakker da? spurte jeg.. "rødt" svarer de.. Røde gardiner!!! og jeg tenkte i mitt stillle sinn at da må jeg nok fnne frem de hvite gardinene mine med rødt på.. så inngikk vi et lite kompromiss der... Gardinen kom opp i går og det er ikke mange dagene det går før stjernene og stakene skal få komme frem heller..


 Caro tar livet helt med ro og bryr seg verken om pakker eller gardiner, bare han får sove i stolen sin.. men ett grisøre eller to blir det vel på denne grisen også... og imens rydder jeg hus.. bror ringte her om dagen og spurte om jeg ville ha sofa...ja takk sier jeg og drar enda mer!! det må bli simen som blir den heldige vinneren av den for vi andre har ikke plass..så blir det ommøblering på rommet hans nå med det første..




Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Sider