Velkommen til meg - en blogg om familieliv, hverdager og interiør!!!
Håper du legger igjen en hilsen til meg, noen ord om hvem du er sånn at jeg finner deg igjen.

lørdag 27. november 2010

DRØMMEHUSET



Skjønne gamle gården... som jeg fant på finn i dag morres og som jeg syns bare roper til meg... kom å puss meg opp, lag liv og røre for meg.. jeg skulle så gjerne lagt nytt tak på deg, stellet veggene dine, fylt deg med god varm isolasjon og malt innerveggene dine hvite, plukket frem gamle gulv og laget små nydelige løsninger og fylt deg opp med barn, liv, røre, julebakst og gode lukter.. jeg skulle laget en interiørbutikk i det gamle fjøset, jeg skulle satt opp en bakstbu sånn at jeg kunne utvikle gamle baksteteknikker og selge fersk hjemmelaget lefse og flatbrød til jul, pusene våre og caro skulle få fritt spillerom og kanskje en liten gris eller noen høner, en gammel hest som for alt i verden ikke kunne løpe ut, slik at jeg kanskje turte å ri på den skulle få bo i stallen ... jeg skulle hatt juleverksted for barna og nisse i gluggen, servert grøt og varm gløgg, jeg skulle laget små stilleben av gamle ting og jeg skulle.... drømme drømme... men skulle jeg realisert dette må jeg vinne i lotto og jeg ønsker meg gullpotten i kveld!!! åhhh hvis det finnes noen gode makter der ute og som ser at denne gården trenger meg sånn som jeg trenger den så får vi litt hjelp i kveld:)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Sider