Velkommen til meg - en blogg om familieliv, hverdager og interiør!!!
Håper du legger igjen en hilsen til meg, noen ord om hvem du er sånn at jeg finner deg igjen.

tirsdag 2. november 2010

DET SNØR

tiddellibom... jeg sitter i mulm og mørke og blogger så det ryker av både meg og kaffekoppen min, så kikker jeg ut et lite sekund..ser en gang til...ååhhhh ...joda det snør!!!..for mange i dette vidstrakte land er dette gammel nytt men det er den første skikkelige snøen her hos meg dette året... så koselig!! pusene er ute på verandaen og forstår ingenting,..hva er dette for no???

 Jeg kjenner den barnlige lysten i meg og må ut å ta bilder umiddelbart... koser meg med det første snøfallet!!!



1 kommentar:

  1. Herlig! her hadde vi det første snefallet for et par uke siden,men nå er alt borte. Håpe det kommer sne snart igjen.
    Ha en god tirsdag!
    Klem Christina

    SvarSlett

Sider