Velkommen til meg - en blogg om familieliv, hverdager og interiør!!!
Håper du legger igjen en hilsen til meg, noen ord om hvem du er sånn at jeg finner deg igjen.

onsdag 20. oktober 2010

skal jeg bytte skap?


 Jeg har "arvet" tre skap i stua av min kjære mamma, saken er bare at de er SORTE og jeg skulle ønske  meg HVITE skap... jeg har vært på tanken å male dem men det blir kanskje ikke pent.. eller kanskje hun går med på at jeg selger dem og kjøper meg noen andre? :) egentlig så rommer det store skapet masse plass og jeg liker glassdørene godt, men de to småskapene rommer forsåvidt ikke så mye, jeg skulle heller ønske meg noen som gir litt mer!

Ellers så har datteren min et søtt hvitt skap oppe på rommet sitt som jeg har lyst til å "låne" tilbake, noe hun motsetter seg sterkt, den lille interiørspiren...jeg tror hun blir som meg:) når vi er ute på tur så snur  hun seg langt etter gårdene vi kjører forbi..eller roper ut: "se på  DEN gården da mamma", "den skulle vi hatt"... og er vi en eller annen plass for å levere noe/hente noe så spør hun om vi ikke skal inn, "for da kan vi se hvordan de har det inne hos seg" :)
 Ellers så stråler solen i dag og jeg har fått sortert alle sommer/vinterklær, byttet ut sandaler og støvler med vinterfottøy og byttet sykkelhjelmer ut med luer og votter.. Det ble tre svartsekker med tøy fra i fjor som jeg nå leverer fra meg.. Jakker som er blitt for små, dresser med  hull i rompa og luer som ikke passer små tenåringer.. Nå er det meste klart for at den første snøen kan komme, selv om  høsten er nydelig i dag..og kald!!! jeg forstår ikke at jeg skal overleve -10 om noen uker, for jeg fryser meg blå av 2+...isj...Jeg måtte kaste meg i bilen i pysj og usminket versjon for å kjøre etter med gymtøy i dag tidlig og da kjente jeg at det hadde gjort seg om deg var vår nå..sukk... samtidig gleder jeg meg villt til den første snøen kommer..det er en egen følelse å se de første fnuggene dale ned og legge seg som et teppe over verandaen, utelyktene og landskapet ute.. da kommer julefølelsen krypende,( okei, den har vel krøpet litt allerede) Pus var ute en tur på morgenen men kom styrtende inn igjen med kalde poter og krøllet seg sammen på pelsteppet...
Ønsker alle en fortreffelig dag og gi meg gjerne tilbakemeldinger på skapene..hva skal jeg gjøre med dem?

1 kommentar:

  1. Hei Bea:)

    For en fin blogg du har!! Så mye fint du har:) Helt fantastisk! Vi la oss til som følger:) Går det bra?:) Vi blir så klart veldig glad for nye følgere vi også, så hvis du vil legge deg til som følger hos oss blir vi veldig glad:)

    Klem:)

    SvarSlett

Sider