Velkommen til meg - en blogg om familieliv, hverdager og interiør!!!
Håper du legger igjen en hilsen til meg, noen ord om hvem du er sånn at jeg finner deg igjen.

lørdag 23. oktober 2010

GOD HELG


 FORLEDEN dag fikk jeg de skjønneste egenproduserte lys av en kjempegod venninne av meg, med denne koselige påskriften

"I dag tar vi det menneskeskapte lyset som en selvfølge. Men på den tiden da den levende flammen var det eneste som brøt vintermørket, tilla folk flammen magisk kraft, og leste både sin egen og gårdens fremtid i lysene"

De har fått HEDERSPLASSEN i stuen min fordi jeg syns de var så nydelige, en god tanke i hverdagen og noe jeg setter uendelig pris på. TAKK!!! Hva er vel koseligere i høstmørket enn de levende lysene på kveldene som gir oss den gode følelsen av å høre hjemme, være tilstede og nyte høstkveldene...



lyktene ute er ferdige og står å fryser og venter på neste helg:) men jeg må jo "tyv-bruke" dem også litt nå som de endelig er her.. Det er lørdag og bruktmesse i vikingskipet, jeg sitter her som et tent lys og venter på min kjære som er ute i skogen med hund og jaktpartner, for han har nemlig lovet meg å bli med på skipet en tur.. Jeg har noen tanker i hodet om hva jeg skal se etter, noe i sink, små lysmansjetter, lamper til å  ha over spisebordet, en parafinlampe og andre småting som jeg kommer borti... GLEDER MEG!!!! så får vi se hva som blir med i posen hjem:)

1 kommentar:

Sider