Velkommen til meg - en blogg om familieliv, hverdager og interiør!!!
Håper du legger igjen en hilsen til meg, noen ord om hvem du er sånn at jeg finner deg igjen.

onsdag 13. oktober 2010

Carl Larsson og koselige dager


I dag har jeg hatt to gode venninner på lunsj, kaffe og eplemuffins... vi strikket og skravlet!! sånt er så koselig og så fine øyeblikk i hverdagen...sukk... :)
Akkurat som Carl Larssons bilder.. De tar meg med inn i en annen hverdag.. jeg får så lyst til å sitte der ved kjøkkenbordet mens mor pusler, Jeg har lyst til å være mamma`n som pusler rundt mine kjære, jeg har lyst på alle møblene, atmosfæren,... det er nesten så jeg kryper inn i bildene og lager små verdner rundt hvert eneste bilde, hva de heter, hvordan resten av huset ser ut, personligheter, ...kjenner kaffelukt, snøen som knitrer under sparkmeiene...kjenner lengselen etter alle årstider med tilhørende lukter, små barn som kvitrer rundt, stillhet, omsorg, omtanke, fellesskap... bildene gjør noe med meg, jeg er så glad i disse bildene:)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Sider