Velkommen til meg - en blogg om familieliv, hverdager og interiør!!!
Håper du legger igjen en hilsen til meg, noen ord om hvem du er sånn at jeg finner deg igjen.

fredag 29. oktober 2010

GOD HELG

    I dag var jeg innom plantasjen og da ble årets første AMARYLLIS med hjem..♥♥ Samt noen søte, små, hvite hjerter som jeg har hengt litt her og der..på skapdører og litt.. Jeg har også vært på verkstedet hos onkelen min i dag og der kom jeg over en helt nydelig, gammel APOTEKERDISK, Den hadde sikkert femti små skuffer og var blåmalt..., onkel har alle typer skruer, bildeler og plukk i den... den mååå jeg bare få kjøpt av han... jeg spurte han, men han ler og sier at han har ikke tenkt å selge den... så jeg må nok by og se om han blir fristet...han forstår jo ikke hva slags klenodium han griser ut med olje og møkk!! -men det gjør jeg...hehe.. jeg falt for den umiddelbart og i hodet mitt har jeg allerede malt den og puttet masse småsaker oppi skuffene....  Så får vi se:)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Sider