Velkommen til meg - en blogg om familieliv, hverdager og interiør!!!
Håper du legger igjen en hilsen til meg, noen ord om hvem du er sånn at jeg finner deg igjen.

onsdag 20. oktober 2010

kråkeslottet

I dag skifter jeg navn fra "Bare Beas Univers" til KRÅKESLOTTET, til dels fordi jeg har lyst til å melde meg inn i NIB og der fantes det allerede en Bare Bea og ingen Kråkeslott:) Derfor navnbyttet.. Jeg har alltid sett på hjemmet mitt som litt "kråkete" Det er litt rufsete, smårotete men inneholder mye som glitrer, både mennesker og dyr og ikke minst mine elskede møbler og småsaker... Derav kommer tanken om kråkereir, men nå er det ikke helt reir det vi bor i heller da... mitt eget slott kanskje? men url-adr blir den samme for dem som kjenner meg og er innom meg.. familie og venner.. og andre kjenninger.. så får det heller være litt forvirring om bare bea og kråkeslott:)

2 kommentarer:

  1. Håper du fikk vår kommentar:)

    Klem:)

    SvarSlett
  2. Hei:) Takk for hyggelig melding fra deg!
    Jeg liker veldig godt headeren din, jeg elsker Carl Larsson..:) Morsomt at du og leter etter de samme lampene. De er jo SÅ fine. Lykke til med jakten. Hvis du finner ut hvor man kan få tak i noen lignende må du gi beskjed:)

    SvarSlett

Sider