Velkommen til meg - en blogg om familieliv, hverdager og interiør!!!
Håper du legger igjen en hilsen til meg, noen ord om hvem du er sånn at jeg finner deg igjen.

tirsdag 12. oktober 2010

Ny dag og nye muligheter

Sitter her med kaffekopp, God morgen Norge på tv2, kikker litt på interiørbloggene rundt omkring, samt blar i nyeste nr av Jeanne d Àrc Living. Jeg sitter å tenker på at jeg tror jeg har et bilde som ligner litt et sted oppe i øvre etg... fikk så lyst til å plukke det frem:) Var på utflukt med ei god venninne lørdag og hun kjøpte seg så koselig ett bilde... jeg vet jeg har ett på lur en plass... *skal lete i ettermiddag*
Skal snart hoppe i dusjen og avgårde for å klippe meg!!!! Fra å ha langt hår som ikke har sett en saks på mange år, (bare stusset tuppene) skal jeg nå klippe meg:) blir litt spennende.. datteren min tok bilder av meg forrige dagen og jeg ser at jeg er helt moden for fornying!!! Deretter skal jeg et ærend i byen og da vanker det en stor mulighet til å kikke litt alene med litt bedre tid  i interiørhjørnene:)  Så får vi se hva dagen bringer...

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Sider