Velkommen til meg - en blogg om familieliv, hverdager og interiør!!!
Håper du legger igjen en hilsen til meg, noen ord om hvem du er sånn at jeg finner deg igjen.

fredag 15. oktober 2010

God Helg



Hei alle bloggere der ute... Snart helg:) Dagen i går var jeg barnevakt for mitt nydelige lille" tantebarn", vi var ute på tur i finværet, laget koselig plass for småfuglene med pepperkakehjerter og meisboller, hun badet i timesvis i badekaret og vi spiste suppe og leste bok... sånne dager er trivelige!!! (og så kom brodern og Silje hjem med denne koselige kurven til meg med glasskrukker i:) De vet akkurat hva jeg liker!!! På kvelden var jeg ute med to jobbkollegaer og spiste en bedre middag på Egon:) åhhh så deilig... Siden jeg nå har kost meg hele uken er det tid for litt jobb og helga mi går med til jobbing, men innimellom nattevaktene skal jeg sikkert sitte her å henge med en kaffekopp, drømme meg bort i interiør og tenke at jeg skulle heller malt noe, ommøblert, vært på loppemarked eller noe annet fiffig,..forresten er det ammhjelpsseminar i Bergen denne helgen, noe jeg går glipp av siden jeg har jobbhelg, men jeg skal nok hive meg rundt og bli med til våren:)...  ha en Riktig God Helg til alle sammen....

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Sider