Velkommen til meg - en blogg om familieliv, hverdager og interiør!!!
Håper du legger igjen en hilsen til meg, noen ord om hvem du er sånn at jeg finner deg igjen.

onsdag 6. oktober 2010

Karoline og Eileen har det morsomt...
Jeg har prøvd hardangersmåbrød... De ble rent gode og de fikk bein å gå på :)))

Cleo som lengter ut...

 Cleo og Figaro sitter ofte på bordet og kikker ut.. de er ennå litt små for å være ute på egenhånd, men snart snart skal de får lov til å ut å kjenne på den gode høstlukta..
Det nye bordet jeg fant da jeg var på Brøttum sist... Nå er det forsåvidt malt hvitt..


karoline og jeg på blåbærtur... "og aller sist kom lillebror ..." 
Her er bloggene til karoline og trond:)         figaroogcleo.blogg.no      hansenjakt.blogspot.com

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Sider