Velkommen til meg - en blogg om familieliv, hverdager og interiør!!!
Håper du legger igjen en hilsen til meg, noen ord om hvem du er sånn at jeg finner deg igjen.

lørdag 1. oktober 2011

Lisa Williams på Lillehammer

Lisa Williams er et internasjonalt anerkjent medium og klarsynt med en forbløffende evne til å kommunisere med sine kjære og venner som har gått videre til den"andre siden". Og i går VAR VI PÅET AV HENNES SHOW!!! Det var veldig spennende og jeg er ikke i tvil: det finnes mer mellom himmel og jord enn vi aner, jeg har på en måte fått bekreftelse på min tro og mine anelser om at det finnes noe mer og at vi ikke slutter å leve men bare går inn i en annen eksistens. Ingen av oss jentene ble plukket ut til å motta noen beskjeder fra våre kjære, men det vi fikk høre og oppleve var veldig spesielt. Kommer hun tilbake er jeg selvskreven gjest igjen!! Virkelig en opplevelse av en hærlig dame med glimt i øyet.. Jeg hadde jo ett spørsmål som ikke ble besvart da: Finnes det møbler i himmelen???

1 kommentar:

  1. Hei ja det var en helt spesiell kveld.Kunne ha hvert der enda? ja ja. Har sett på bloggen til ninas gale verden duuuuuuu for et koselig hus det og Du har jo mye likt der av møbler og sånt. TANTE

    SvarSlett

Sider