Velkommen til meg - en blogg om familieliv, hverdager og interiør!!!
Håper du legger igjen en hilsen til meg, noen ord om hvem du er sånn at jeg finner deg igjen.

fredag 13. januar 2012

Jeg vil kvitte meg med Julenisser og Rådyr!!


Jeg er nå redd jeg er nødt til å ha julenisser og rådyr i headeren min for alltid..??? jeg har nemlig prøvd å få frem et annet bilde men jeg får bare beskjed om at jeg har for mange bilder lagret. Jeg har prøvd å slette fra picasa webalbum men dette funker tydeligvis ikke, jeg bare ender med å slette bilder jeg har liggende og at de blir da borte fra bloggen min. Jeg kan visstnok kjøpe mer plass tror jeg, slik jeg mener å forstå det, men det gidder jeg jo forsåvidt ikke.. noen som kan gi meg noen råd? Bare jeg hadde fått frem noe annet enn julenisser og rådyr så er jeg fornøyd jeg:) nå er jeg lei jul og firbeinte utstoppede dyr og er klar for vår og mer levende objekter.

2 kommentarer:

  1. Hei:) Jeg bruker photobucket.com. Vet ikke hva du har brukt tidligere men på photobucket er det i hvertfall ganske stor gratis lagringsplass som kan brukes en stund.

    Håper du får ordnet det for en blogg uten bilder blir litt kjedelig ja;)

    Go helg:)

    SvarSlett
  2. Tusen takk for din hjelp:) jeg skal prøve å se hva dette er, men jeg er ikke optimist når en husmorblogger skal prøve seg på å ordne noe som helst..tenkte kanskje noen bare skulle be meg trykke på en knapp og så vips jeg, det var kanskje vel optimistisk.. men jeg skal se hva jeg får til jeg.. ble i iallefall kvitt julenissen min i form av at jeg bare slettet bildet, men hadde vært koselig med bilde da:) takk igjen...

    SvarSlett

Sider