Velkommen til meg - en blogg om familieliv, hverdager og interiør!!!
Håper du legger igjen en hilsen til meg, noen ord om hvem du er sånn at jeg finner deg igjen.

søndag 18. desember 2011

Årets ønskeliste

Listen kommer i siste liten og er forsåvidt ikke lang, jeg kjenner at jeg ønsker meg ikke mange materialistiske pakker dette året, men selvfølgelig har jeg tenkt på noe da jeg er ute å kjøper julegavene.


En av disse taklampene henholdsvis fra Åhlens og Skeidar står høyt på listen og er kanskje noe jeg prioriterer å kikke etter på årets salg etter jul,..,,

Ny Tv og dvd står også høyt på listen, når høytalerne bare fungerer innimellom på den du har, og du til tider leser på munnen og blir veldig god på mimikk og tar deg selv i å lese på leppene på folk du møter på gata, har det gått litt for langt.. (ikke rart noen folk er som de er, det finnes alltid en unnskyldning sier jeg og DET gjør det som regel.) Dvd spilleren vår har også takket for seg og savnet etter Mummi og kometen er stooort, hilsen to små som elsker mummi overalt!!!!! Dette må da jammen komme på salg i januar tenker jeg så får vi bare lese på mimikken nå i jula,, kanskje jeg kan få jobb som døvetolk utpå vårparten??
(Men mannen og jeg har sagt at dette blir julegaven vår i år,så vi deler nok og kjøper oss dette over jul)

og et par sånne ute ved garasjen hadde gjort seg.. sa jeg IKKE MATERIALISTISK??? ...hmmm vel, men detter Trenger- ting og ikke sånn som jeg forventer å få til jul.
Det jeg virkelig ønsker meg til jul er den gode stemningen, fornøyde harmoniske barn, kose meg med en god bok og litt snop om jeg får tid og kunne gå en tur med bikkja i fred og ro. 
 sier litt om nivået hjemme om dagen kanskje, her er det hektiske dager og lite alene-tid, hehe... jeg har sullet rundt på noen kjøpesentre, fått med meg noen kulturelle innslag som luciakonsert, barna som har juleteater på skolen og noen sosiale kaffekopper, jeg har hørt på julemusikk og bakt det jeg har lyst til å bake og siden har jeg pakket julegaver..

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Sider