Velkommen til meg - en blogg om familieliv, hverdager og interiør!!!
Håper du legger igjen en hilsen til meg, noen ord om hvem du er sånn at jeg finner deg igjen.

fredag 23. desember 2011

GOD JUL

Juletreet er pyntet og dukene er strøket,.... syns jeg mangler noen kaker og jeg regner med at mot kvelden hersker det berømte julekaoset igjen med alt man ikke rakk å gjøre i dag. Forsåvidt så har jeg tenkt å bruke dagen på å kjøre ut pakker og julekort, og til slutt sette meg i sofaen i kveld å se på "kvelden før kvelden". Det er målet med dette årets førjulsfeiring. Så får vi se om det blir sånn da..
i år har jeg investert i et "englespill" men jeg må si jeg er litt skuffet fordi det "plinger" ikke sånn jeg vil det skal plinge.. skulle nok hatt tak i ett av de gamle for slik jeg kan huske fra jeg var lita så sto mormor sin på ovnen og plinget jula inn hele dagen, det var en god, beroligende, svak plinging, mens disse englene maser rundt og rundt uten å plinge noe særlig i det hele tatt,..minner meg vertfall ikke om noe beroligende i det hele tatt,.. ser ut som meg på juleshopping,.. i vill fart etter julepakkene med kjeften på vidt gap...

Det er tid for å ønske dere alle en riktig god jul og håper alle vil kose seg med dagene som kommer!!!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Sider