Velkommen til meg - en blogg om familieliv, hverdager og interiør!!!
Håper du legger igjen en hilsen til meg, noen ord om hvem du er sånn at jeg finner deg igjen.

tirsdag 1. februar 2011

Skatt på flyttelass!!

Jeg har havnet i ett lengre ufør.. jeg aner ikke hva jeg skal blogge om.. jeg har ingen nyinnkjøpte ting og tang, jeg har ikke malt en cm i det nye året og jeg har ingen planer som skal iverksettes før utpå våren.. bare store hauger med klesvask, kaninhybler og uinspirerende rot overalt. Dagene her har bestått av jobb, klesvask, mat, jobb, klesvask, mat..syns ikke jeg har rukket noe som helst annet..


Men da gjelder det å finne de små skattene i hverdagen, det som gjør at du plutselig gjør litt ekstra ut av middagen, koser deg med kaffekoppen og føler inspirasjon..og det fant jeg her en dag.. Jeg skulle være med på husvask hos en veninne som skulle flytte og mens vi holder på, roter selvfølgelig jeg i pappeskene som hun skulle levere på fretex...jeg fant denne bittelille søte krakken og lurte på om jeg kunne få den...ja jøss sier  hun, den har vært med på tre flyttelass uten å funnet sin plass så kan du bruke den så bare ta den.. og jeg var jo overlykkelig!!


Den ble innlosjert i heimen og skal males hvit.. imens fikk den plass på krydderhyllen min i vinduet på kjøkkenet...syns den er så søt!!

2 kommentarer:

  1. Hallo:)! Fortvil ikke!! Jeg har det også akkurat som deg!Noen dager bobler jeg over av skrive glede men så kan det gå en lang periode hvor jeg ikke skriver eller leser blogger i det hele tatt.. Det gjelder for mange av oss har jeg sett! Så har du de som nesten skriver flere innlegg om dagen da, men leser du de så er det egentlig mest bilder og "reklame" for ett nettsted eller klær ol.. Så fortvil ikke:)!!
    Krakken er fin:)! Den er veldig (prikk) lik en jeg kjøpte i en nettbutikk like før jul;)
    Håper du får en fin fin uke og at vi høres snart igjen:)!
    Klem Tone-C

    SvarSlett
  2. Hei nå er det lenge siden Alt er jo så bra. Håper og se noe snart Klem fra tante

    SvarSlett

Sider