Velkommen til meg - en blogg om familieliv, hverdager og interiør!!!
Håper du legger igjen en hilsen til meg, noen ord om hvem du er sånn at jeg finner deg igjen.

fredag 4. februar 2011

God helg!!

I dag ønsker jeg dere alle en riktig god helg, og håper dere finner inspirasjon og glede!



 En av mine aller beste veninner har lest bloggen min og ville gi meg litt inspirasjon, og gjett om hun gjorde!! Jeg fikk dette nydelige hjemmelagede hjertet og jeg ble såå glad.. Det var helt nydelig og jeg går å flytter på det for å finne riktig plass.. Jeg fikk lyst på meter med meter av stoffer og sy flere.. Nå har vi avtalt å sette av en dag eller to neste helg for å skravle og sy..* Gleder meg*


 Denne helga har vi seks barn i huset i alder 11-15 og det merkes.. Det er mye liv og røre, så blogging blir det lite av. Ønsker alle sammen en riktig God helg ...




Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Sider