Velkommen til meg - en blogg om familieliv, hverdager og interiør!!!
Håper du legger igjen en hilsen til meg, noen ord om hvem du er sånn at jeg finner deg igjen.

søndag 1. januar 2012

Welcome 2012

GODT* NYTT *ÅR
Det er blitt 2012 og jeg har startet året med å være ute i snøværet å akt på gammel kjelke i dag. HUUIIIII å det gikk...disse gamle kjelkene er råå å kjøre på.. jeg bremser med beina så pysete som jeg er, men hvis man slipper opp så går det fort!!!! jeg har sett på Narnia og EMIL i dag og har tenkt å nyte siste rest av kvelden i sofaen med å se enda mere tv... småguttene her er kjempetrøtte siden det ble litt senere i går og vi har vært ute lenge i dag, kjemper mot siste halvtimen nå, med  pelspledd og hyperaktivitet på gulvet foran mummi som maser på dvd.
Kvelden i går ble feiret med vennepar, kalkun og rolige omgivelser, noe som var veldig greit i dag tidlig da man står opp og slipper å være betonghode:)
Nyttårsløfter har jeg holdt meg langt unna siden jeg vet jeg ikke klarer å holde dem alikevel.. Det måtte jo bli å slanke seg, trimmer mer, spise mindre, være blidere osv osv osv...isj jeg gidder ikke...
Jeg skal ha som løfte å leve dagene, kose meg, prøve å holde pulsen lav og nyte det!!!!
kanskje jeg kan love meg selv å komme igang igjen med å gå ut en tur hver dag, men vi tar det som det kommer tenker jeg..
Ha et riktig godt nytt år.. see you around...

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Sider