Velkommen til meg - en blogg om familieliv, hverdager og interiør!!!
Håper du legger igjen en hilsen til meg, noen ord om hvem du er sånn at jeg finner deg igjen.

mandag 9. januar 2012

Spisebordene mine!!

Her er spisebordene mine..
Jeg fikk blod på tann før jul og bestemte meg for at nå skal jeg ha nytt spisebord. Jeg tømte alt som heter for trumfkonto, lønnskonto og sparekonto, kjøpte  meg to spisebord og formelig tvang husbonden til å hente dem samme kveld. Han var som vanlig superglad for å hente/bringe noe ett eller annet sted for meg... Vel, hjemme var det å få dem inn døra og få skrudd dem sammen. (nok et sukk fra husbonden:" mååå vi gjøre det i kveld da?") (JA!!!, det må vi!!)
 Det var en herlighet å få disse i hus og jeg angrer ikke overhodet, jeg har dem brukt både sammen på langs, eller ved siden av hverandre som et kvadrat. Veldig praktisk begge deler. Vi er mange tilbords og har ofte besøk og da blir det flittig brukt. Lett å sette frem noe og koselig å samles ved bordet.
Jeg har samlet alle husets stoler inntil og vet ikke helt om jeg ønsker meg nye, ..kanskje et par tre av dem jeg kunne tenkt meg å bytte ut men ikke i nye stoler, bare gamle. Tilsammen får vi nå fint plass til fjorten stykker og når vår egen familie med barn nå teller åtte alene, så er dette en kjempepraktisk løsning.

1 kommentar:

Sider