Velkommen til meg - en blogg om familieliv, hverdager og interiør!!!
Håper du legger igjen en hilsen til meg, noen ord om hvem du er sånn at jeg finner deg igjen.

lørdag 14. januar 2012

Det finnes håp for simple kjerringer

Det å kalle seg selv simpel er kanskje ikke riktig ord, men når det kommer til disse teknologiske tingene så føler jeg at jeg er litt simpel-minded. Men så fikk jeg bevist atter en gang: at om man prøver og tenker at dette ikke er så vanskelig så ER det ikke det!! Jeg simpelthen gikk inn å betalte 30,- for å få mer lagringsplass og vips, så kan jeg laste bilder et års tid igjen... så der ser man.. la ikke noe være uprøvd og ikke gi opp før du har gitt en viss innsats.

Her i huset er vi befengt med omganssyke: så til alle mine nære og kjære: i dag vil vi ikke ha besøk av dere!!! ikke i morgen heller... her spyr og driter de fleste som de skulle hatt betalt for det og jeg er som en oppvridd vaskefille, sikkert full av bakterier og lite lekker!!!

En god nyhet er at bilen min er ute å kjører igjen; det var et relè for den som er så lært på bilfronten at man vet hva det innebærer, det blir uansett ikke kjempedyrt, ikke kjempebillig heller, men uansett bedre enn jeg hadde svartmalt alt i første omgang: nemlig fullt vrak og ny bil..

Ønsker alle fortsatt God helg og håper dere har en mer interessant weekend enn oss!!!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Sider