Velkommen til meg - en blogg om familieliv, hverdager og interiør!!!
Håper du legger igjen en hilsen til meg, noen ord om hvem du er sånn at jeg finner deg igjen.

tirsdag 3. desember 2013

 

Mange av oss har vokst opp med at julen er høytid, vi tar frem de peneste tingene vi har, pynter oss i fine klær, huset lukter rent og vi har dratt inn et stort tre i stua som vi har pyntet så fint vi kan. Dette er blitt litt borte... Desember er preget av stress og handlehysteri, folk klager og skyver julen foran seg. Mye skal gjøres og hvor mye vi får gjort preges av hvor mye vi jobber, hvor god tid vi har til andre ting. Julen skal også være tid for ettertanke, forventning og samhold.
I år har jeg litt tid til begge deler og det er vel slik det skal være tenker jeg. Jeg skal kose meg litt med ettertanke og samhold og så skal jeg praktisere handlehysteri i tillegg tenker jeg. Ha en flott adventstid!
Hva pynter du aller helst med til jul- og hva er viktigst for deg?


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Sider