Velkommen til meg - en blogg om familieliv, hverdager og interiør!!!
Håper du legger igjen en hilsen til meg, noen ord om hvem du er sånn at jeg finner deg igjen.

fredag 27. mai 2011

På skraphauèn finnes det mye rart...


For fjorten dager siden kom det en melding fra en av gutta våre som hadde vært rundt omkring i nærområdet og han hadde funnet et skap!! Det skulle visst brennes???? og han mente dette var noe for meg. Kjenner meg godt disse barna og jeg svarte at han måtte spørre om han kunne få det evnt. På bildet fra mobilen så det ut for å være ett lite hengeskap og jeg kjente at det kunne kanskje være en liten skatt. Han kunne bare ta det fikk han beskjed om og da vi fikk det hjem og jeg skulle ut å se så ble jeg henrykt!!! Det var slett ikke noe lite hengeskap men over en meter høyt, stort hjørneskap..jeg så umiddelbart for meg at jeg skulle skrubbe det, male det og plassere det i stuen. I går startet jeg med å bruke høytrykkspyleren på det og i helga skal det males lyst. Jeg kjenner jeg gleder meg allerede til å plassere det:)
Stolen i forkant hadde han også funnet, tre stk av og jeg tenker om jeg kanskje kan bruke dem men har ikke bestemt meg enda.

1 kommentar:

  1. Fy flate, jammen var du heldig :)) Dette skapet er jo virkelig en skatt og jeg er helt sikker på at det blir knallfint når du får det på plass:))

    Ha en riktig god helg!

    SvarSlett

Sider