Velkommen til meg - en blogg om familieliv, hverdager og interiør!!!
Håper du legger igjen en hilsen til meg, noen ord om hvem du er sånn at jeg finner deg igjen.

onsdag 8. juni 2011

Blå koselig hagekrok og polkafrekt kjøkken!!

Det BLE plastduk til hagebordet i går, og et par tre, fire puter med hjem ...jeg var riktig fornøyd og syns det ble en blå koselig krok der inne på verandaen,,.. nå mangler jeg bare..(jeg mangler jo noe hele tiden da,,aldri fornøyd, men man skal være målrettet skal man ikke??) jeg mangler tak over verandaen syns jeg.. har nå en markise som man ruller ut men den holder ikke i dette norske regnværet.. og så skulle jeg nok plukket noen blomster i den hollandske krukken min på bordet der, men rododendronene mine i bakgrunn får holde inntil videre, hehe...



Det blåe frokostserviset mitt kom jo absolutt til sin rett der i kroken og nå ser jeg for meg middag og dessert i blå stil her inne i hjørnet... så får jeg servere blåhval og blåbærpai i tillegg da så blir det bra..:) hehe.. Derimot på kjøkkenet er det ikke like koselig kan jeg påberope, men jeg syns de glade, litt modige stolene mine fikk bra selskap av denne polkafrekke duken til bordet.. nå skal jeg ikke si at jeg orker å leve med denne her i lange tider men akkurat nå på sommeren er den litt frekk og søt... plastkoppene min fikk jo også selskap nå... i lengden ser jeg nok for meg en mer småromantisk duk med litt mer rolig mønster på... men syns denne var litt go`også ... spise jordbær og fløte her nå så...




Ønsker alle sammen en hærlig onsdag...

2 kommentarer:

  1. Så svalt og deilig med blått på uteplassen:o) Jeg blir aldri lei av den fargen! Kult på kjøkkenet med rødt og hvitt!

    Heleneklem

    SvarSlett
  2. Hallo! Lenge siden sist:)!!
    Ja er det ikke koselig å endelig kunne pusle litt ute? Det ble jo kjempe fint med blått da! Jeg var også i full gang med masse pågangsmot! Men så kom jo dette regnværet da... Jeg har heller ikke tak over terrassen, men det er da koselig å sitte under markisen å høre det trommer på duken;)..
    Ha en fin fin helg! Jeg skal på jobb..
    Tone-C

    SvarSlett

Sider