Velkommen til meg - en blogg om familieliv, hverdager og interiør!!!
Håper du legger igjen en hilsen til meg, noen ord om hvem du er sånn at jeg finner deg igjen.

torsdag 16. juni 2011

Pinsehelg i Valdres

Valdres på sitt aller vakreste?!!

 Vi har vært i Valdres på pinsefeiring, Vi pakket fulle biler, og da mener jeg fulle!!! Barna satt på dynene og putene sine som begravde pingviner og spiste mcDonaldsmat og trallet og hørte på lydbok i bilen på tur oppover og jeg satt som vanlig og så på alle de nydelige gårdene vi reiste forbi.. "ååhhh se på DEN fine gården der da unger"... "Shhhh, vi hører på lydbok"... "kunne du ikke sittet med fotoapparatet da Karoline og tatt bilder der hvor jeg  peker????"  "Næmmmen,,, hysj...nå hører jeg på lydbok..går det an å få fred??"  jaja...  vi dro avgårde som en stor kjernefamilie og skulle campe for en natt...





i bittesmå "Campinghytter" losjerte vi inn.. Det er ikke store plassen men vi hadde det da koselig:) litt primitivt og trangt, men det duger for en natt eller to..hovedsaken er jo å være på tur..Enden på visa var at bilen til samboeren fikk sammenbrudd der oppe i fjellheimen og står nå igjen på Fagernes med all bagasjen i.. Det var hardstappet Golf med de nødvendigste ting med hjem og resten står igjen...isj....sånn kan det gå.. motorhavari!!

1 kommentar:

  1. Så vakre landskapsbilder!!
    Synes små campinghytter har sin sjarme:o)
    Jeg var mye med runt om i Norges land som jentunge, og da var det alltid campinghytter!

    Ha en fin kveld!
    Heleneklem

    SvarSlett

Sider