Velkommen til meg - en blogg om familieliv, hverdager og interiør!!!
Håper du legger igjen en hilsen til meg, noen ord om hvem du er sånn at jeg finner deg igjen.

lørdag 4. juni 2011

Sommerdag i paradis

Det sa på en måte bare "PANG" og hele østlandet glitrer i solskinn, varmegrader og deilige soldager, gradestokken viser 22 grader i skyggen og vi pakket båt og barn og dro på mjøsa etter at jeg fikk karret meg opp etter nattevakt. Der har vi vår egen "perleplass" som vi får være i ro og fred på så si hele året. En uoppdaget liten utstikker hvor vi kan fiske og bade, sole oss og bare nyte medbrakt kaffe, interiørblader og lete etter drivved. Jeg venter bare på at en eller annen oppdager nettopp dette stedet..det er på en måte litt vårt!! Her tilbringer vi mange late sommerdager siden vi på en måte mangler et hytteparadis, noe vi til tider drømmer om men som vi også tenker at hvis vi anskaffer oss hytte så må vi på en måte bruke tid og penger der istedet for sommerferieturer osv... kanskje en dag.. inntil så er vi veldig glad i mjøsas stille bredder hvor vi kan nyte små øyeblikk.

Mann og barn tøffer forbi i båten med fiskestenger på slep mens hønepøne og jeg sitter på kanten å koser oss med medbrakt. Nydelig sommervær og vi bare nyter.. jeg skal snart på nattevakt igjen...sukk...






Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Sider