Velkommen til meg - en blogg om familieliv, hverdager og interiør!!!
Håper du legger igjen en hilsen til meg, noen ord om hvem du er sånn at jeg finner deg igjen.

tirsdag 17. mai 2011

Gratulerer med dagen

GRATULERER MED DAGEN, NORGE

Jeg har nettopp stått opp og sitter her å hutrer med kaffekoppen min, ute viser det 5 stusselige grader...brrr...   jeg har hengt ut flagget og er glad jeg skal gå i bunad i dag. Den er varm og god. Planene for dagen er lagt og vi skal i kirken først, deretter er det å gå i tog/se på tog, spise pølser og innom bestemorer, deretter skal vi nok en tur på barneskolen og så er det nok ett eller annet grilling til kvelds.
Mest gleder jeg meg til å se alle festkledde menneskene og glade fjes, og alle små barna som har pyntet seg og som er ute med flagget sitt..også ja, alle flaggene som i dag pryder det norske land, det gjør noe med deg, en stolthetsfølelse, over å ha det bra og at vi faktisk feirer bursdagen til Norge i dag:) Jeg får hoppe i dusjen og se om jeg kommer meg inn i bunaden jeg fant på antikkmarkedet i år,hehe..
Ha en flott dag alle sammen!!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Sider