Velkommen til meg - en blogg om familieliv, hverdager og interiør!!!
Håper du legger igjen en hilsen til meg, noen ord om hvem du er sånn at jeg finner deg igjen.

mandag 6. februar 2012

Dumpster-diving!!!

Noen flyr i søplekassene etter mat... første gangen jeg leste om dette så ble jeg småkvalm og tenkte mitt, men så leser du mer om det og blir litt nysgjerrig..leser enda mer og til slutt er du litt imponert... at det går an liksom... Dumpster-diving betyr  "å dukke i søpla etter noe brukbart".. og hvis jeg tenker etter er jeg jo en Dumpster-diver selv.. om jeg ikke dukker i søpla etter mat akkurat, så er jeg like ivrig som enhver diver om det står en haug med gamle møbler der som skal kastes.. da er jeg sikker på folk også kikker rart på meg der jeg står å roter.

Dette gamle skapet som jeg har vist frem tidligere, er funnet på søpletomta, klart for å bli destruert...
Dette er vel min fineste søpleskatt, men andre ting jeg har tatt med meg og brukt er blandt annet noen kjøkkenstoler og et trebord.

Så Dumpster-diving er kanskje ikke så dumt? har du noen gang funnet noe på dynga du har plukket med deg og brukt om igjen?

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Sider