Velkommen til meg - en blogg om familieliv, hverdager og interiør!!!
Håper du legger igjen en hilsen til meg, noen ord om hvem du er sånn at jeg finner deg igjen.

mandag 27. februar 2012

En liten bit av våren










Et bilderas av mitt bidrag for å bringe en bit av våren inn i huset. Vi skulle feire bursdag i går og måtte på plantasjen for å kjøpe masse strøsand for å hindre beinbrudd på de gamle damene våre, og sammen med 30 kg strøsand ble det med noen blomster hjem for å pynte opp litt..
Blomstene er narcisse, ranukler, tulipaner og påskeliljeløk (sikkert et annet fint ord på denne siste men det aner jeg ikke hva er)

1 kommentar:

  1. Hei!
    Ønsker deg en fin torsdag :)
    Vil du vinne et gavekort på 300 kr fra Solstrand Interiør kan du
    prøve lykken inne hos meg nå :)
    Klem Anette

    SvarSlett

Sider